Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Tegnap volt 3 éve, hogy regisztráltam az Otherworldre

2010.09.22. 15:17 Tackle

Gyorsan repül az idő.. 3 éve és egy napja, vagyis 2007 Szept 21-én regisztráltam az Otherworld fórumára, és nem sokkal az után már szerkesztő is lettem.

Az oldalt általános iskolás volt osztálytársam alapján találtam, aki akkor ott épp szerkesztő volt (gondolok itt Acidra, ugye). A bejutásom oka nagyszerűen egyszerű volt: Nem sokkal előtte ruháztam be PS3-ra, és az OWn akkor nem volt PS3 tesztelő. Írtam is egy cikket Zolyéknak (Madden NFL 08), aztán jött a következő (Ninja Gaiden Sigma), és azóta töretlenül vagyok.

Időközben volt dizájnváltás kettő is, áttértünk a videókritikákra, aztán áttértünk a HD videókritikákra, elkezdtünk audio podcasteket csinálni, majd áttértünk a videóra, voltunk pár rendezvényen, aztán idén Zolyékkal (vagyis ők) megcsináltunk (megcsináltak) egy tábort, ami brutál jó volt. Még idén lesz egy GH-Move party (szombaton), meg majd később még egy, és a jövő évet hasonlóan sokkal jobbra tervezzük, mint az ideit.

Remélem még három évig ilyen ütemben fejlődik az oldal, és minden fontosabb mérföldkőnél ott lehetek. Szép volt ez az elmúlt évtrió, rossz emlékem - legalábbis az OWvel kapcsolatban - nincs róla, bár kicsit elszomorít hogy Acid már nem szerkesztő.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr862315391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása