Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Adtunk a szarnak egy pofont..

2010.09.13. 10:54 Tackle

Viccesen indul az egyetem. Kezdjük azzal, hogy a mai napra a következő órarendem van:

8-10: Diszkrét Matematika 1 Gyakorlat

10-12: Számítástechnikai alapismeretek 1 Előadás

12-14: Programozási alapismeretek 1 Előadás

Adódott hát, hogy a Diszkrét matekot magamba gyűrve félig kómásan veselkedtem neki a következő órának, ahol be is ültem. Minekutána az emberek tájékoztattak, hogy abban a teremben éppen Analízis 2 fog folyni, így kitántorodtam, és láttam hogy mindenki más ezzel a problémával küzd

Mint kiderült, elcseszték az ETRben a dolgot, és rossz időpontra volt meghirdetve.. csak sajnos úgy látszik, hogy nem mindenkinek. A Számalap hétfőn 8-10ig van, amikor nekem diszkmat, amit emiatt át kellett rendeznem egy kicsit. Eredménye az, hogy hétfőn 10-12-ig semmim nincs, és legalább pénteken is be kell jönnöm. Yeah.

Ennyit erről.. "epekedve" várom a többi komplikációt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr172292394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacZoly 2010.09.14. 10:34:28

Ehe, a jelek szerint semmi nem változott az elmúlt 6 évben :)
süti beállítások módosítása