Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Warhammer fan lettem

2010.07.30. 11:47 Tackle

pusztítNem tehetek róla, így alakult. Baráti társaságomban többen is ajánlották Dan Abnett "Gaunt Szellemei" sorozatkönyveit, mondván, hogy milyen jó.  Erre rátettek még egy lapáttal, amikor egy sátortábor alkalmából felolvasott Rambó pár passzust az egyik könyvből. Akkor arra gondoltam, hogy nekem ezt olvasnom kell.

Névnapomra megkaptam frauleintól az első részét, az "Első és Egyetlen"-t. A könyvet 3 nap alatt kiolvastam, azóta pedig újrakezdtem, szinte azonnal. Ilyet nemigazán csináltam még soha, az előző ilyen könyvsorozat a Harry Potter volt, de azt is egy fél-egy éves kihagyással kezdtem újra (mert megjelent a következő rész).

Maga a világ fantasztikus, a könyv pedig elmondhatatlanul jó, csak ajánlani tudom. Azóta beszereztem a Warhammer 40,000: Dark Heresy szerepjáték alapkönyvet, amit épp darálok és emésztek. Szerepjátszani szeretek, bár a Mágusból már őszintén szólva kicsit elegem volt. Oké, középkori stílus, varázslatok, harcművészek, orkok, elfek, törpék, tök jó, de hat+ évnyi játék vele kicsit meguntatja magát.

Sci-fi a legjobb, főleg ha ilyen sötét és durva. A könyvben van pár jelenet amit még a képzeletemben is cenzúráznom kellett. Ez kell a népnek szerintem, és ezt fogom nekik adni. A csapat megvan, de a jövőben lehet hogy másikat is vinni fogok.. Érdekes lesz :-)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr342186843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HardRic 2010.07.30. 15:16:19

Az első és egyetlent én is elolvastam, már semmire nem emlékszem belőle. A folytatás is megvan valahol, azt épphogy csak elkezdtem, mert utálok olvasni. Hihetetlenül. Könyvolvasás közben mindig az a "valamit kéne csinálnom" érzésem van, és alig várom, hogy letegyem a könyvet. Winnetout is elkezdtem, az is áll valahogy a 30. oldal környékén. Nem bírom rávenni magam, hogy folytassam.
Egyébként Dan Abnett írta a remélhetőleg nemsokára bemutatásra kerülő Ultramarines történetét is. ;)
Ja, nekem még van itthon két WH40K könyvem: C. S. Goto a Háború Hajnala (ez valszeg a Down of War könyvváltozata), és annak folytatása az Ébredés. Előbbit nagy sokára kiolvastam, az Ébredés a 217. oldalon áll. De olyan dolgokat írnak le, amiket nem tudom, hogy hogyan kéne elképzelni. Fogalmam sincs, hogy hogy néz ki egy elda harc közben, vagy milyen a suriken-lövedék stb.
Az ébredésben amúgy le van írva egy space marine "készítése", ez nagyon jó, nagyon kínnal teli.

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.07.31. 14:53:38

Igen, az érkező filmnek is ő írja / írta a történetét, és megmondom őszintén, remélem hogy nem fog elmenni egy hálivúdi szarba..

Nem kéne úgy leminősíteni majd a WH40k világát úgy, ahogy a mostani filmek bánnak az ilyen kultuszvilágokkal.. A Gyűrűk Ura még jóra sikeredett, de azóta nekem csak rossz élményeim vannak.

HardRic 2010.08.04. 23:42:18

e-konyvtar.com/index.php?op=2&id=1826
Itt megtaláltam Ian Watson - Teljes WH40K Univerzuma című könyvet. Szinte sehol nem lehet már kapni. Ebook, de telefonon el lehet vele szenvedni.

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.08.06. 10:53:35

Ezt a könyvet vagy meg fogom venni, vagy kölcsön kapom egy barátomtól és később veszem meg.. A gépen való olvasást inkább hanyagolom, már most elolvastam ott egy könyv felét és még másfél hátra van. Nem kellemes a szemnek.

Azért köszönöm, a linket elmentem

HardRic 2010.08.07. 00:26:54

Nekem amoled kijelzon fekete hatter, szurke betu komboval kenyelmesebb, mint az allandoan becsukodo, nehez, vastag konyv. Mar egy novellat es az inkvizitorbol 3 fejezetet elolvastam, es nagyon jo. Pedig tenyleg utalok olvasni

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.08.08. 22:28:09

Persze, nekem viszont egy 13,3" -es laptop monitorom van amit tűző napsütésben aligha látok, és sok olvasásnál a szememből a könny kicsordul, annyira zavarja már..

Na nem panaszkodom, örülök hogy van ez a kicsike, de olvasásra nem ez a legalkalmasabb.
süti beállítások módosítása