Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Tackleék nyaralnak

2010.07.22. 18:10 Tackle

Vasárnap óta lent vagyunk Szeliden, és sikeresen kifogtuk egy tóparti üdülőfaluban azt az egy hetet, amikor a lehető legmelegebb van..

A Szittyótér megvan még, az emberek barátságosak.. Élni élünk, baromi meleg van, a víz hőmérséklete csodás, kiolvastam már egy könyvet, és azóta újra elkezdtem ugyanazt olvasni - annyira jó.

Természetesen szükségem van néha internetre itt programozás szempontjából, a probléma viszont az, hogy mobilinternet érek csak el, és azt az "alap" csomagban, vagyis a lehető legdrágább díjazás mellett, ami a telenornál öszintén szólva ötletem sincs hogy mennyi.

Na, nem mintha sokat tartózkodtam volna a világhálón, körülbelül 20 percet összesen az elmúlt öt napban.

Készült néhány kép, azok majd jönnek, de mobilnetről nincs kedvem - se pénzem - töltögetni felfelé a fotókat..

Elvileg ma kiderül, hogy felvettek-e ELTE-re... Valamikor. Vagy kapok smst, vagy nem, illetve a bejegyzés kilövésével egyidőben nézek emailt is, hogy mi a helyzet.

Apropó e-mail.. Természetesen amióta itt vagyok lent, nem kevesebb mint 100 emailt kaptam, és ebből kb 10 olyan, ami fészbúkról és hasonló oldalról szólt, hogy üzenet / ismerős jelölés.

A többi pedig természetesen nem spam, úgyhogy letöltettem egy email klienssel (neve: Mail) és offline írtam pár választ.. Bár mire felmegyek, hogy elküldjem őket, megint jön 20 levél.

Jellemző.

Lényeg a lényeg, legyetek jók és igyatok sok vizet ebben a dögmelegben.

Tackleék out.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr112169162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása