Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

e3: Microsoft

2010.06.15. 08:29 Tackle

Az e3 már zajlik, amiből három fontosabb konferencia már meg is volt, nevezetesen a Microsoft, EA és a Ubisoft. Ebből én a Microsoftot és az EA-t végig is néztem, a Ubisoft annyira nem érdekelt, utólag ahogy hallom nem is bánom, hogy kihagytam.

Microsoft

A Microsoft nagy igéretekkel jött az e3-ra, amit nagyrészt hozott is. Az előadást a legújabb Call of Duty előzetesével kezdték, majd feljött egy csóka a színpadra, mondott 3 mondatot majd elkezdett játszani a játékkal, és a következő öt percben azt láttuk, hogy valaki játszik a Black Ops-szal. Én valamennyire jobban örültem volna kommentárnak is, de ez most kimaradt.

A konferencián sorra érkeztek az előadók, akik helyett szerintem küldhettek volna másokat is, mert néha fogtam a fejemet a katasztrófális előadásmódjuk miatt. A harmadánál / közepénél megjelent Hideo Kojima, aki a rettenetes akcentusával két mondat után átadta a stafétabotot a másik rettenetes akcentusú emberének, aki aztán mutatott egy rendervideót.. Bevallom őszintén, erre számítottunk. Arra viszont nem, hogy utána jött gameplay is, és a féktelen kaszabolástól elállt a szavam. A vágásokat tudjuk irányítani, viszont valahogy mindig is ott motoszkált a fejemben, hogy ezt egy Move-val sokkal jobban lehetne játszani.. A sony konferenciát még várjuk.

Ezekután jött a Project Natal, alias Kinect - ami egy érdekes angol szójáték, mint megtudtuk, mert kiejteni úgy kell, hogy "könekt", ami a Connect (csatlakozni, összekapcsolni) és a Kinetic (mozgás) egybevelege. Sokat beszéltek róla, és felsorakoztatták az összes wii sports és wii sports resort koppintásaikat, de be kell hogy valljam, a talán 16 kezdőcím közül volt pár eredeti is amivel még én is szivesen elugrabugrálnék. Meg lett szellőztetve egy Lucasarts Kinect Star Wars játék is, ami a nemrég megjelent rajzfilmsorozat és ezzel együtt rajzfilm-film stílusában menne. Ott egy emberke rohangált és kaszabolt (PG-13-as korhatárral) majd a végén összefutott Darth Vaderrel, és itt vége lett. Habár egész jól nézett ki, az motoszkált a fejemben hogy nem minden mozgás amit láttunk volt a játékosnak köszönhető, akiből a videóban amúgy semmit nem láttunk.

Cliff Bleszinzky is ott volt, ő bemutatta a Gears of War 3-at, de számomra az annyira egy érdektelen játék, hogy visszagondolva meg nem tudnám különböztetni a 2. résztől, de ez persze csak az én hibám. Akikkel éppen beszéltem, azoknak igazán tetszett a bemutató, főleg a 4 játékos coop.

Emellett volt Halo Reach is, ami valójában egész jól nézett ki, de játékmenetre még mindig ugyanaz, mint az összes többi előző Halo, úgyhogy engem valahogy az sem hozott lázba. Nevezzük elfogultságnak vagy érdektelenségnek, ahogy akarjuk, de ez van.

A konferencia legvégén és gondolom csúcspontján felfedésre került a legújabb csodaszerük is, az Xbox 360 Slim verziója, ami elég jól néz ki. Pozitívumnak elmondták hogy marhára halk lesz, és a kis reklámfilmben elhintették a "Kinect ready" tulajdonságát is. Messzemenő következtetéseket nem nagyon lehet ebből levonni, de az ára 299 dollár lesz, ugyanannyi mint valamelyik mostani boxnak (68 ezer pénz). A Kinect áráról természetesen hallgattak mint a befőtt a polcon, de ez érthető.

A konferencián alig kaptak tapsot az emberek, még amikor az Slimet bemutatták, akkor is csak pár újjongás volt. Egy esetben ujjongtak igazán az emberek, az pedig akkor volt amikor közölték a nézőközönséggel, hogy mindenki aki ott van kap egy Slimet. Hoppá.

Összességében szerintem a Microsoft nem durrantott nagyot, főleg, hogy az utána két órával érkező EA már az első videó után nagyjából akkora tapsot kapott mint a Microsoft a legvégén.

2 komment

Címkék: microsoft xbox war star wars of reach halo ea e3 cliff 360 slim gears ubisoft lucasarts kinect cliffyb

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr62080513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HardRic 2010.06.15. 10:04:49

Pedig tenyleg jo volt az a gow3.
V halo meg kb ugyanaz volt, mint a 3. resz. A faszomert nem lehet celozni azzal a fegyverrel... azert mer spartan vagyok, most muszaj menőznöm, hogy en csakazertis lent tartom az a gané fegyvert?

FearItself 2010.06.15. 10:24:41

Nemtom, én sem vágtam hátra magam a Gears 3tól, mivel szintén nem játszottam a második résszel sem. Az EA 10× jobb volt, mint a M$ az biztos. Sony remélhetőleg ütni fog.
süti beállítások módosítása