Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

A legjobb sör

2010.08.11. 11:50 Tackle

Ez a kérdés sok embert mozgat, úgy gondolom. Mielőtt bekövetkezett a gazdasági válság, a következőt mondták nekem: 

Figyelj Danikám, ha valaha is összezuhanna a gazdaság, ami össze fog, mert egyébként törvényszerű, akkor két dologba fektess be: Sör és fánk.

A gazdasági értelmezése ennek egyszerű: ha az embernek nincs sok pénze, akkor az olcsó élvezetekre fogja költeni, és inkább vesz a boltban egy rekesz sört minthogy elmenjen Sopronba városnéző körútra.

Nem vagyok egy sörözős típus, de amikor bemegyek a Tecskóba, és a sörosztályon vagy háromszáz különböző sör van, akkor elgondolkodom néha, hogy igazából milyet is vegyek.

Éppen ezért fogtam sörkostolásba. Nem egy nagy wasistdas, igazából bárhol járok, és van még olyan (lehetőleg csapolt vagy üveges) sör, amit még nem ittam, hát azt fogom. A dobozos sör ízével nem vagyok kibékülve ami azt illeti, van is itthon vagy 3 doboz Staropramen, de messze áll a csapolt minőségétől.

Eddigi "jók" a Dreher, Soproni és Staropramen, míg kevésbé jók a Pilsner és az Arany. Hogy melyik ezekből, hát tudja a franc, én csak kérek egy korsóval oszt' adják. (kivétel a Soproni 1895, mert az üveges).

Nincsenek abszolút 'jó' sörök, sem 'legjobb' sörök, mert ami nekem izlik, attól lehet hogy te már hánytál.. Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy ha én leszólom az egyik sört, az nem a te ízlésed ellen megy, hanem az én ízlelőbimbóim értelmezését közlöm a nagyvilággal.

2 komment

Címkék: sör

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr72214330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FearItself 2010.08.11. 11:58:17

A mikrós macska a legnagyobb :D

javorszky.gabor 2010.08.12. 08:52:27

Azt amúgy tudtad, hogy ez a plakát megvan a T-ben valahol? :-)
süti beállítások módosítása