Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Ideiglenes újraélesztés, új év módjára

2013.01.01. 22:24 Tackle

Kemény egy világ. Visszaolvasva a blogomat amit anno nem töröltem, 2010-ben érdekes dolgokról írtam. Akkor még az ELTE Programtervező Informatikus karára jártam, most már nem. Nem diplomáztam le, otthagytam, hánykódtam, aztán elkezdtem dolgozni, jó helyen.

Viszont amiket írtam, megmondom őszintén, abszolút nem hülyeség. Itt jön azonban a svéd csavar: Amit akkor, 2 éve nehezteltem, hogy túl sok időmet emészti fel, az.. nem változott semmit. Így van, most is túl sokat ülök a gép előtt, még most sem tudok japánul, zongorázni (de japánul zongorázni sem), és habár szeretném azt hinni hogy okosabb lettem és jobb, bevallom becsülettel, az elmúlt 2 év alatt semmi ehhez fogható nem történt.

Röviden összefoglalva: Nem változtam. Vagyis tulajdonképpen igen (bár ezt már lehet csak a hiúság miatt írom), de nem fejlődtem.

Új évi fogadalom módjára, ahogy a sok magát túlsúlyosnak gondoló ember leúszik a konditerembe gyúrni, úgy én is kultúrsokkot hajtok végre a blogomon. Értelme nem sok, de ami van az legalább nem látható. Szóval akkor minek?

Zárószóként pedig csak annyit fűznék az esethez, hogy fel akarom pofozni magam egy heringgel és végre komolyan fejlődni, ahelyett hogy puding módjára cseszném a rezet a gép előtt.

Adios, nemsokára.

U.i: próbáljatok úgy írni egy posztot a kezdetektől fogva, hogy semmi köze az evéshez és az állatvilághoz, de a hering szót belecsempészitek. Fun.

U.i2: 2013 az első olyan év 1987 óta amiben nincs ismétlődő szám.

Szólj hozzá!

Címkék: 2013

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr464991172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása