Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Blogolási bajom

2010.12.24. 20:40 Tackle

Rájöttem! Heuréka! Geronimo! Satöbbi!

A lényeg, hogy ahogy észrevettétek, már egy ideje eléggé lankadt a blogolási hajlam, pedig alig több mint 30 hetes a blog. A probléma leginkább az, hogy az egész blogot átvittem egy "én megmondom nektek mi a tuti" stílusú blogba, ami nem is igazán az én stílusom.

Sokaknak megy, és ez tök szuper, de nekem nemigazán. Épp ezért lesz pár változtatás. Egyrészt elköltözöm a blog.hu-ról, mert az egészen nem segít a lapok pár másodperces betöltési ideje (amikor a normális az kevesebb mint 1 mp), nem is beszélve az admin felület ocsmányságáról.

Másrészt átrendezem az írási módomat. Mostantól nem én leszek és ti, hanem én leszek, és kész. Le fogom írni a véleményemet, el fogom mondani hogy mit gondolok, aztán ti meg vagy leanyáztok, vagy nem, és ennyi.

A régi bejegyzéseket át fogom vinni, amennyiben működik az export itt, és az import ott meg is eszi. Ha nem, akkor szívás. (bár gyanítom hogy a képek ígyis, úgyis elvesznek.)

Nagyjából ennyi. Nemsokára kaptok linket, hogy hova mentem.

Ide.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr862537464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása