Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Szabadidő megduplázása, addendum

2010.12.20. 11:11 Tackle

Az előbb írtam arról, hogy mi lenne ha erősen lekorlátoznám a játékkal töltött időmet.

Aztán azon gondolkodtam el, hogy vajon csak én vagyok ilyen hülye helyzetben? A Hírszerző egyik cikkére alapozva a nagy magyar átlag szarabb helyzetben van mint én.

Napi négy és fél óra tévézés.. Heti 31,5 óra. Durva.

Bizonyos esetben megértem. Aki napi nyolc órát fizikai, vagy mentálisan terhelő munkát végez, az ha hazamegy, valószínüleg csak zombulni akar a tv előtt, mert számára ez a kikapcsolódás, amire szüksége van ahhoz hogy ne roppanjon össze.

Ebben a sémában azonban valami eredendően rosszat látok, de ez majd egy máskori bejegyzés alkalmával lesz.. talán.

A lényeg, hogy szerintem temérdek olyan kiegészítő dolgot csinálunk manapság, aminek túl sok értelme nincs. Gondoljunk csak bele. Mi szükség van egy 30-as szintű farmvillera? Miért jó érzés az, ha leülünk a gép elé és két órán keresztül csak kattintgatunk mindent? Jobbak nem leszünk tőle, és legalább az időnk is elmúlik amit hasznosabban is el lehetne tölteni.

Már mondtam, mondom most is: Van, akinek erre van szüks... Pontosabban: Van, aki úgy gondolja, hogy erre van szüksége. Az igazság az, hogy farmville előtt is ugyanannyira megterhelő volt a munkája és ugyanannyira szarul volt, akár játszott, akár tévézétt, akár nem.

Aztán ott vannak azok (gondolok itt a nyugdíjasokra), akiknek semmi dolguk nincs. Az ő átlaguk szerintem napi 8 óra körül mozoghat, ami persze erősen megdobja a nagy magyar átlagot (főleg hogy lassan az ország harmada nyugdíjas..).

Azt hiszem nem kell tovább ragozni.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr282527590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HardRic 2010.12.20. 14:06:35

Jó, de ezek a pesti nyugdíjasok. Máshol este tévéznek elalvás előtt 1-2 órát, mert napközben kertészkednek, kutyafüle.
süti beállítások módosítása