Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Szemüvegmentes 3D TV

2010.11.22. 16:24 Tackle

Voltam Alleeban, mivel a telefonom volt szives kinyírni az ősöreg Sim kártyámat (Még Pannon GSM volt rányomtatva, narancssárga háttérrel.. ijesztő milyen régi.)

Telenoros csajszi jófej volt, meg is történt a kártyacsere. Időközben kifelémenet láttam hogy épp állítanak fel egy TV-t, gondoltam megvárom, amúgyis ingyen kávét osztogattak a mellette lévő Costa Coffee-ban (madártejes kávé frankó, ajánlom mindenkinek). Mint kiderült, egy 3D TV-ről volt szó, amit le is filmeztem telefonommal, aztán egyetemről feltöltöttem (ehe ehe) xD

A bénázásomért bocs, első filmezésem a masinával.

 

 

De nem jön át a 3D hatás. Ez leginkább azért van, mert sztereoszkopikus 3D-t alkalmaztak, vagyis olyat, amihez két szem kell, hogy lásd, egy lencse meg messze van ettől a tulajdonságtól.

Bevallom őszintén meglepődtem. Először kicsit furcsa volt, adott távolságban kellett állni hogy a szemünk hozzászokjon a látványhoz (át kell nézni a tévén, kb mintha mögötte 20cm-re lévő képernyőt néznél), és utána már teljesen flexibilis, bármelyik szögből látszódik. Ettől függetlenül nem tudom, hogy itthonra akarnék-e ilyet, de az biztos hogy tetszik a szemüvegetlenségessége.

Szólj hozzá!

Címkék: tv kártya telenor 3d sim allee 3dtv sztereoszkopikus

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr612465805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása