Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Droid lettem

2010.11.17. 14:14 Tackle

Most eltekintve attól az apró ténytől, hogy eddig is az voltam, azért mégiscsak hírértékű. Beruháztam egy Samsung Galaxy S telefóniára, amiről egyesek már hamarabb is értesülhettek. Aki szemfüles, az twitteren észrevette a "Twitter for Android" kiírást, de igazából nem ez a lényeg.

Ez a telefon fantasztikus, szinte mindent lehet vele csinálni amit az ember akar. Problémám van még a PC-Telefon összeegyeztetésével, lévén nincs benne külső SD kártya, de ettől függetlenül szerintem szuper egy telefon.

Ezenkívül zéhák zéhák hátán, most lesz egy nem egészen 2 óra múlva, aztán pénteken reggel, úgyhogy meg vagyok áldva. Hétvégén táborozni megyek, előtte pedig be kéne fejeznem a Shaun White Skateboarding cikket.

Ezzel egy kicsit bajban vagyok, tudniillik úgy kéne véleményt mondanom erről, mint bölcsésznek a magfizikáról, szóval a hozzá-nem-értés magas fokát élem meg ennél a játéknál. Na de majd a kritikánál..

Érdekes random információ: Az evolúcióelmélet mai állása szerint nem volt evolúció.. Vicces, mi?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr822454890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

javorszky.gabor 2010.11.17. 21:19:34

Hurrá!!! Mármint a droidságra. Akkor majd együtt fejleszthetünk good software engineering principle-ket követve, vadászhatunk az OBOB-okra, és ilyenek! ^^

Az evolucioról meg egy hasonlat... vagyis gondolom:
ez olyasmi, mint mikor a bölcsészek rájönnek, hosszas filozofálgatás után, hogy rájuk tulajdonképpen senkinek nincs is szüksége? :-D
süti beállítások módosítása