Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Kaptam 0.75 ft jóváírást a számlámon

2010.10.01. 14:50 Tackle

És a legjobb, hogy a bank írta jóvá. Erről természetesen kaptam smst. Az tudjátok nekem mennyibe került? 20 ft-ba.

Nem értem ezt a bankot.. Inkább ne is írjon jóvá nekem semmit, minthogy egy ilyen miatt veszítsek 19.25 ft-ot. Nem nagy szám, de ha számításba vesszük hogy mondjuk 100,000 ügyféllel megteszi ezt, akkor 100,000x19,25 = 1,925,000 pénz, amit csak úgy kapott, mert jóváírt 75,000 ft-ot..

Nem azon akadtam ki, hogy most úristen -19 forint, hanem azon, hogy a bank meglép ilyet, akár hátsó szándékkal, akár nem. Szerintem az lenne normális, hogy ha a jóváírás ami érkezett kevesebb, mint az sms díja, akkor ne küldjön semmit, de ez már egy magánvélemény

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr132337316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása