Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Holnap OW move / GH parti és meg vagyok fázva

2010.09.24. 20:55 Tackle

Szívás van ezerrel, mert belefáztam a járványba, vagy mi a franc. Az egytemen (és ahogy hallottam, több egyetemen is) terjed valami járványszerűség, ezért könnyű elkapni. Egy 250es előadóban ahol legalább 200an ülnek, ebből 50 köhög.. háát..

Namindegy, holnap parti van, szeretettel várunk minden fészbuki lájkolót, ott leszek, és sörözni nem fogok, de legalább orrhangom lesz és szarul fogok kinézni :D

Más fronton: ujraindítottam az astroblogot, ahova nemsoká fel is teszek egy szép irományt.. Remélem. Erre több okból is szükség volt; egyrészt jó ez a blog.hu, van benne potenciál, de például a legújabb fejlesztésük (like, tweet, stb) kb megháromszorozza-négyszerezze az oldal betöltését, és szeirntem eléggé alsó határt mondtam most. Emellett meg a másik oldalon nagyobb szabadságot élvezek. És jobban is néz ki.

Az milyen, hogy lehet nyerni 20,000 Ft-os pálinka kupont? Ki akarnak ezek végezni minket? Túl sok a blogoló? :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr502321113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FearItself 2010.09.24. 21:38:12

Max nem énekelsz :D Jó lesz

HardRic 2010.09.26. 14:41:19

De énekelt, es 96% lett a vége. Azért az nem semmi.
süti beállítások módosítása