Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Ez van

2010.09.20. 14:21 Tackle

Sok dolog történik mostanság, azonban egymagukban egy-egy bejegyzést nemigazán érnek meg.. Jöjjön hát egy kis ömlesztés:

Előszöris: Az Otherworld történetesen töretlenül tör felfelé. Ennek én csak örülök, és köszi mindenkinek :)

A mai számítástechnikai alapok órán átvettük, hogy milyen egy nagyon alap számítógép működése, Neumann-elvek, alap program működése, miegymás. Ezután a következő két órányi szünetet és az azután következő Programozási alapok órát kihagytam, mert elmentem ideiglenes diákot intézni.

Az ok a következő: A régi diákom már nem érvényes, újat még nem kaptam, hát diákbérletet csak ideiglenessel lehet használni, ahogy az ellenőr aki megbüntetett ezt közölte is velem. Nyolc napnyi bemutatási idő, akkor csak 2 rugó, amúgy 6, 12, 24, attól függ mikor kesseled be.

Az ELTE-s ideiglenes diákokat a Quaestura irodája intézi, amiben van 4 ügyintéző srác és lány, és ők adják ki a matricákat / diákokat, ők fogadják a kérvényeket, stb. Megérkeztemkor húztam sorszámot, és szépen vártam az előttem lévő 104 emberrel együtt. Egészséges két órát. Jó volt, annyi biztos, hiszen a második órára már vissza se érhettem volna. A lényeg hogy megvan, minden heppiség. Bár gyanítom rossz órát hagytam ott ezért.

Emellett a laptop adásvételét lassacskán befejezem, maholnapholnapután megtörténik a vevővel a csere, aztán már robogok is új gépért.

Az új gépre MSDNAA licenszű 64 bites Windows 7 fog kerülni, illetve az Ubuntu 10.04-es LTS linuxa, dual bootban. Errre azért lesz szükség, mert szükség lesz rá, és pont (legalábbis nekem is így mondták :D).

Mindemellett szépen kaptunk olvasnivalót, melynek 90%-a wikipedián található, úgyhogy nem aggódom hogy gondot okozna a használata.

A blogom havi látogatottsága 1000 körül mozog, inkább felette mint alatta. Ez oldalletöltésben kb 20-50 között mozog, míg látogatók szintjén ez 13-40 (elmúlt heti minimum-maximumok)

Tackle pedig dübörög mint a gazdaság.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr362309957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása