Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Eladó a laptopom

2010.09.09. 20:21 Tackle

Az életemet Kriszti - barátnőm - mentette meg, ugyanis ő is abban a szerencsétlen helyzetben van, hogy Fuji fényképezője van.. Asszem. De ő legalább nem annyira trehány, mint én, szóval neki megvolt a kábel. Megmentett vagy három órányi rohangálástól, és tudtam fényképezni.

A laptopot feltettem teszveszre, (ide, ni: http://teszvesz.hu/show_item.php?item=1225083707 ) és most jön a várakozási időszak. Ha az lejárt, szerintem beregelek vaterára is, és ott is megpróbálkozom, hátha nátha.

Ha megtennétek, hogy terjesztitek az igét, annak nagyon hálás lennék :-)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr942284259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FearItself 2010.09.09. 23:27:36

Majd kirakom pár helyre & szólok pár arcnak :)

fräulein 2010.09.10. 11:22:36

Panasonic, de semmi baj :D
süti beállítások módosítása