Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Első OW Tábor

2010.09.02. 21:16 Tackle

Minden online oldal életében vannak bizonyos mérföldkövek amiket nem is olyan könnyű elérni, mint ahogy gondolnánk. Az Otherworld életében most éppen a táborra gondolok, annak megszervezésére és lebonyolítására.

Leszögezném most: A szervezésben én az ég világon semmit sem vettem részt, az összes elismerés főként Zolyt és Ashlart illeti meg, ők dolgozták magukat a sárga földig hónapokon keresztül csak azért, hogy létrejöhessen az a három nap, amit végigbuliztunk. Nem volt egy egyszerű menet megszervezni, ennyit tudok, úgyhogy Zoly és Ashlar, minden elismerésem, és köszönöm mindenki nevében.

Azonban azt kell hogy mondjam, hogy a tábor királysága nem csak nekik köszönhető, hanem Nektek is (gondolok itt az összes OWs olvasóra, akik lent voltak, de azokra is, akik nem). Nélkületek nem lehetett volna ilyen jó ez a három nap, így ezt Nektek is köszönöm. Az Otherworldön mindig is arra törekedtünk tudatosan, hogy ne egy flame-war helyszíne legyen a kommentelés az oldalon, ami habár megdobná a látogatottságunkat, de valljuk be, nem ezt akartuk. Normális embereket akarunk, hogy olvassanak minket, és nem retardált barmokat.

Ez az esetek 99%ban működik is, annyira, hogy az oldalt olvasók egy önszelektáló közösséget hoztak létre, akik szinte automatikusan kiszórják az oda nem illőeket. Hogy ez mennyire tudatosan jött létre, hát tudja franc, de a lényeg, hogy megtörtént.

Ezt mutatta a tábor is. Balatonrettenetesen csak jó arcok voltak. Nem volt rendbontó, nem volt rinyáló, nem volt semmi probléma, senkivel. Minden úgy ment mint egy olajozott gépezet - ismét felhoznám, első tábornak ez nagy elismerés!

Alkalmam volt megismerni az olvasók magját, illetve pár olyan tagot akikről még nem is hallottam, fórumon és oldalon nem is láttam (vagy nem figyeltem), de ott voltak ők is, és egy olyan hangulat alakult ki, szinte rögtön az első perctől fogva, hogy én néha csak pislogtam. Érzésre olyannak tűnt, mintha a harmadik táborban lennénk már ugyanezzel a csapattal.

Ha arról beszélünk, hogy kinek az érdeme volt az, hogy ez a tábor annyira jó lett, amennyire, akkor elsősorban a két főszerkesztőt kell említeni.. Aztán pedig Titeket.

Jó arcok vagytok mind, csak így tovább! Ha lesz következő OW tábor, tudom, hogy ott lesztek.

Szerencsére.

7 komment

Címkék: elso tabor otherworld ow

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr592267652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HardRic 2010.09.02. 23:32:30

Taborban elegge dejavu erzesem volt, mintha mar megtortent volna, es mar megismertem volna mindenkit. Pl. Shirin es Crash arca rohadtul ismeros volt, de nem tudtam hova rakni oket.

Ez a kis kozosseg meg tenyleg jo, sokmindenben eleg homogen gondolkodasu. Es tenyleg nincs meg egy ilyen oldal, ezt le merem fogadni.

Koszonom az elmenyt mindenkinek!

MacZoly 2010.09.03. 08:10:50

Azért azt sosem hittem volna, hogy még napokkal később is beszélni fogunk erről :)

Shaza Sweet · http://shazasweet.blog.hu/ 2010.09.03. 22:51:13

Én azért erősen megköszönném Stevenek is ;)

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.09.03. 22:51:52

Ám legyen, de fasirt vagyok rá(tok) hogy nem jött(etek)

Shaza Sweet · http://shazasweet.blog.hu/ 2010.09.04. 16:29:46

Igazából, ha indulás előtti nap derül ki,hogy nem tudunk lemenni kocsival csak vonattal és az plusz 12ezer akkor lehet,hogy az ember mérlegel :) És ez szerintem független attól,hogy kinek mennyi munkája volt benne. Bocsi ez csak az Én véleményem.

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.09.05. 09:29:14

Én pedig az enyémet írtam le. De igazad van, Steve is sokat dolgozott vele, így azért neki is köszönöm. Ettől függetlenül akkor is fasirt, és ha legközelebbnem jöttök, "örihari" :D
süti beállítások módosítása