Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Hogyan tegyünk képet középre?

2010.08.13. 07:40 Tackle

Nem rajongok az FCKeditorért (ezt használja a blog.hu), én inkább a tiny_MCE-t szeretem (amit pl a wordpress használ). Az sokkal egyszerűbb, több funkciója van, stb.

Legnagyobb gondom eddig az volt, hogy hogy a fenébe tegyek középre képet? Nos az előbb véletlenül rájöttem.

Szuper, tényleg, csak semmi logika nincs benne. Ha a képet középre akarom rendezni, az csak a szöveget rendezi középre (style tagben "text-align:center;"), a képhez ilyen nem igazán van. Azonban ha a képet ellátjuk a "class:imgnotext" taggel, akkor a kép is középre vándorol.

Másképp fogalmazva: Képre katt, középre rendezés, majd a stílusnál kiválasztjuk a 'Kép-körbeszöveg nélkül' stílust. És működik. Hogy miért, azt nem tudom, de ez van. Nem tudom elképzelni, hogy ezt direkt így akarták, vagy ha mégis, akkor szerintem a blog.hu-ék se nagyon tudtak róla egy ideig..

Más hírekben: találtam bugot a cimkékhez, mindjárt le is jelentem.

2 komment

Címkék: kép bug középre

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr72218288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OW_Peffy · http://otherworld.hu 2010.08.15. 13:56:07

Talán nem is nevezném WYSIWYG editornak... mert sokszor nem azt kapjuk, amit látunk :D

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.08.15. 14:16:27

Hja.. egy tiny_mce-nek jobban örülnék
süti beállítások módosítása