Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Nem megyek gólyatáborba

2010.08.07. 12:03 Tackle

Jön az egyetem, kezdődik szeptemberben.. A szokásos lépéseket végig kell járni - adategyeztetés, beiratkozás, tárgyfelvétel (ha épp nem veszik fel helyetted első félévben), és természetesen: gólyatábor.

A gólyatábor korántsem kötelező - de ajánlott. Hozzászoksz az egyetemhez, megismersz pár arcot, partiztok nagyokat, vetélkedők, piálás, satöbbi. Jó dolog, voltam már egyszer, igaz, nem elte-ik gólyatáborban, de voltam, és elég volt. Legalábbis abból.

A kérdéses gólyatábor az IBS-szé volt, és szerintem nem érte meg. Az iskoláról tudni kell, hogy drága, és "ki-ha-én-nem" emberek járnak oda általában, ez pedig a gólyatáboron is meglátszódott. Személyes tapasztalatom az volt, hogy szar az egész, egy erőltetett piáljuk le magunkat és közben szívjunk rendezvény volt, na nem hivatalosan, hanem csak úgy magunk között.

Az elte táborába ettől függetlenül szivesen mennék, de mégsem teszem. Az egyetemileg támogatott 6 nap 13000 Ft-ért nagyon jónak tűnik, főleg hogy egy katonai laktanya a helyszín, azthiszem Veszprém mellett. Lesz ott minden, mi Sam Site-nak ingere, vagyis a kockák szeretni fogják, ahogy tetszene majd nekem is.

Az időpont a para: aug 23-28-ig.

Az otherworldösök (vagyis az olvasók 90%-a) valószínüleg kiszúrta, hogy a dátum belenyúl az OW tábor idejébe, vagyis ütközés van. Itt már ütközés van, és én inkább megyek ow táborba, mint gólyatáborba. Ennek több oka is van, de a lényeg hogy ennek így kell lennie.

A másik, hogy rögtön ow tábor előtt egy másik táborban leszek, aminek kiléte szigorúan titkos, és nem CIA ügynököt képeznek belőlem. Itt is az a lényeg, hogy számomra fontosabb ez a két tábor, mint a gólyáké. Ez van, lehet, hogy sok jót hagyok ki, de tudom, hogy ezen kívül sok jó is lesz!

5 komment

Címkék: tábor gólyatábor otherworld

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr402203127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HardRic 2010.08.07. 13:21:43

OW vs. gólya. Most ez kérdés? :D

Vark 2010.08.07. 15:34:07

Remélem egy pillanatig se gondolkodtál a döntésen :)

FearItself 2010.08.07. 17:40:30

Jé, asszem tudom hol lenne a helyszín. Az elhagyatott ruszki laktanyára fogadnék.

MacZoly 2010.08.07. 22:03:01

Érzem a pressziót :) Ennek a tábornak ütnie kell (fog!)

fräulein 2010.08.09. 10:32:15

@FearItself: Igen, ott lesz, de a részletekre kettőnk közül (Tackle-én) általában én emlékszem pontosabban :D
süti beállítások módosítása