Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Ügyeletes kockának lenni szar

2010.08.04. 15:58 Tackle

Bekerültem programtervező informatikus szakra, aminek többek között olyan előnyei is vannak, hogy egy meghatározható szegmensbe kerültem az emberek között. Már nem kezd el gondolkodni mindenki, ha megkérdezik tőle hogy én mit csinálok és/vagy tanulok (többek között én sem), hanem mondhatják, hogy programozónak készülök, vagyis értek a gépekhez.

Ami egyrészt előny, viszont a kocka blogon megjelent egy nagyon érdekes kis bejegyzés, amit tudok is ajánlani mindenkinek, aki éppenséggel "kockának" minősül, vagy van ilyen ismerőse a közelében..

Szeretek segíteni az embereknek, nem erről van szó, csupán én sem kérek meg egy fényezőt, hogy ugyan fújja már le az autómat, ha már "egész nap ezt csinálja". Ha meg nemet mondok, akkor tessék elfogadni, és kész.

2 komment

Címkék: kocka

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr862198749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shirin 2010.08.05. 23:10:39

Hát ezt én is ismerem, elég idegesítő, de már megszoktam, mondjuk amikor egy gombot kell megnyomni a távkapcsolón, nekem is néha elszakad a cérna.

HardRic 2010.08.06. 10:43:47

Engem csak anyam csesztet, de az folyamatosan. Nem tud megirni egy sms-t vagy elkuldeni egy emailt csatolmanyokkal...
süti beállítások módosítása