Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

ELTE-s lettem + egyebek

2010.07.26. 08:00 Tackle

(megint) FELVETTEK!!!

egészen pontosan: Eötvös Lóránd Tudományegyetem Informatikai Kar Programtervező Informatikus Államilag Finnanszírozott Nappali Alapképzésre.

Huh. nem rossz, mi? Igazából 4 éve is felvettek, de kihátráltam "biztos ezt akarom?" gondolatokkal a fejemben. Azóta megcsináltam egy 2 éves Külkereskedelmi Szakmenedzser OKJ-s képzést aminek olyan pozitívumok mellet, minthogy ismerősi társaság és barátnőmmel összejövés az ég világon semmi haszna nem volt. Ezután IBS 1 évig amit abba is hagytam pénzügyi okokból és "biztos ezt akarom?" gondolatokkal a fejemben.

Azóta visszatértem ugyanerre a nyomvonalva, mostmár azonban tudva, hogy 110% hogy végigcsinálom.

Emellett indítottam szerény blogomon ott jobb oldalt egy "oldalak" menüpontot, amiben lévő linkre ha ráklikkolsz akkor elküld egy oldalra, ahol szelektáltan bizonyos bejegyzések lesznek.

Most még csak Film/Sorozat van, ahol régebbi filmeket és sorozatokat nézve fogok irkálni egyet (van is már egy, tegnap raktam ki, ma meg frissítettem képekkel is).

Nemsokára jön oda még egy, illetve egy másik rovat is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr512176418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása