Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Eltántorodtam + Sony konferencia, röviden

2010.06.15. 23:14 Tackle

Be kell hogy valljam, elvárásokkal vártam a Sony konferenciáját. Előző nap túlvoltunk már egy átlag alatti Microsoft konferencián és egy viszonylag normális / jó kategóriába tartozó EA produkción, illetve a mai nap egy rettenetesen szar Nintendo előadáson, amin majdnem bealudtam.

A Sony viszont durrantott. A Move prezentációja jóra sikeredett (szemben a Nintendoéval, ehe), a 3D-hez pedig felsorakoztattak egy kazal címet, köztük a Crysis 2, Gran Turismo 5 (Nov 2!!!), Killzone 3, csak hogy párat említsek.

Sok meglepetés között például OMG JÖN A PORTAL 2!!!!

Pozitív csalódás volt, aminek hála meginogtam; tényleg térjek vissza PCre? Érdekes elgondolás. A Move ára amúgy 50 dollár lesz, a kiegészítőjé 30, kamerával együtt 100, ha PS3 Slimet is hozzárakunk akkor 400 dodót kóstál.. ezek sorban 11 000,  7 000, 23 000, 91 000. Mivel van PS3-mam és kamerám is (rögtön kettő.. ez egy hosszú sztori), ezért csak 18 körül kellene majd kiadnom érte. Hivatalos megjelenés Szeptember elfelejtettem mikor lesz.

Negatívum is volt, többek között hiányoltam Star Wars játékot Movehoz, nem volt jelen szinte a MGS: Rising (Csak videóban), és nagyjából ennyi

Ja, és jön Twisted Metal. Ami brutálmetál! YEAH!

Mit gondoltok? érdemes lenne maradni, vagy inkább pc?

 

8 komment

Címkék: pc sony konferencia ennyi

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr52084844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.06.15. 23:27:58

Jah, a LBP2 kimaradt, de változtatni már nem akarok a poszton, mert GOLD EPIC AWESOME MAGIC ULTIMATE COOL SHIT bejegyzés. Akik értik azok értik.. :]

Shirin 2010.06.16. 08:40:26

Azt a király kis játékot ki is felejtetted, a sourcery-t. Szerintem elég egyértelmű, hogy ps3 egyre többet és többet fog adni.

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.06.16. 10:05:54

@Shirin: Az rohadt jó lesz.. instabuy lesz megjelenés napján (Hacsak a Sony bratyiból hozzám nem vágja) :D

MacZoly 2010.06.16. 10:08:03

@Shirin: Azért felejti ki mindenki a Sorceryt, mert szerintem a szíve mélyén senki nem gondolja komolyan, hogy azt a Sony komolyan gondolta. Az szerintem egy budget kategóriás, PSN cím lesz. Ellenkező esetben elég nagy pofátlanság lenne annyiért árulni, mint a KillZone3-at, vagy a Gran Turismo5-öt, amik ki is néznek valahogy.

Amúgy ezt a Microsoftnál sem értem. Oké, hogy lecsapunk a Nintendo ötletére, de ne másoljuk már a játékok szinvonalát is. Egy ilyen játékhoz elég a Wii és a Motion Plus, nem kell se Ps3, se Xbox360.

Tackle · http://tackle.blog.hu 2010.06.16. 10:12:55

@MacZoly: Viszont a legtöbb hardcore vagy félhardcore gémernek felüdülés lehet egy ilyen játék, és szerintem ezért tetszik nekünk is ennyire..

Arról nem is beszélve hogy a sok harry potter fan (köztük én is) tárt karokkal vár ilyen játékokat, csak még nemigazán volt erre precedens.

Igaz, hogy elég lenne egy Wii hozzá, de a Wii-n nem lesz GT5 és 3D és namindegy..

Shirin 2010.06.16. 10:33:12

@MacZoly: Jó hát attól még hogy PSN játék lesz, szerintem marha nagy lesz, már most is vannak olyan játékok psnen ami megérne nekem többet is, tekintve hogy mostanában milyen játékokat árulnak dobozban full pénzért.

gabo09 2010.06.16. 11:42:51

A Move nálam megjelenés napi vétel lesz. Nem érdekel hogy 23 ezer forintot ki kell érte adnom. Egy Resi 5 + Heavy Rain kombó aláz mindent :D
süti beállítások módosítása