Tackle blogja

Na, ez még kidolgozás alatt. Türelem.

Ti mondtátok

Számítógépet összerakni idö, de jó móka

2010.06.09. 13:54 Tackle

Elterveztem, hogy beszerzek egy számítógépet. Egészen pontosan az eltervezés úgy nézett ki, hogy elkezdtem nézelődni a neten 4 egység után: Alaplap, Processzor, Videókártya, Memória.

Az egészben az a legszebb, hogy az ember minél tovább keres, annál jobb ajánlatokat talál. Én lassan másfél hete nézelődöm, és azóta temérdek variációt összeállítottam már. Ami mindig maradt, hogy az újabb építményem nemhogy jobb lett teljesítményben mint az előző, de ráadásul még kevesebbe is került.

Nemsokára jön egy-egy poszt a különböző választásaimról, illetve az alternatívákról, magyarázattal hogy miért azt választottam. Legyetek résen!

Azt még tudjátok, hogy a gépet erősen játszásra tervezem, úgyhogy erős kritériumoknak kell megfelelniük.

Illetve! Ha Ti terveztek valami beruházást, küldjétek el nekem a kívánt egység nevét és/vagy egy linket az oldalra, én pedig legjobb tudásom szerint elmondom róla a véleményemet blogbejegyzés formájában.

1 komment

Címkék: számítógép idő rig gaming

A bejegyzés trackback címe:

https://tackle.blog.hu/api/trackback/id/tr72067093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

johngoku 2010.06.10. 09:48:39

alapvetően a lényeg, hogy próbálj hasonló gyártóktól összeállítani alkatrészeket, azok általában jobban együtt tudnak "működni". Illetve nem utolsó sorban érdemes nézni erősen a benchmark teljesítményeket
süti beállítások módosítása